ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آخر خط

سلام

دوستتون دارم

 

آخر خط

 

آخر خط همینجائه تو و من و سکوت شب

دوراهیه باید بریم یکی به راست یکی به چپ

 

آخر خط همینجائه گریه داریم هردوتامون

چقد داریم زور میزنیم که اشک نیاد از چشامون

 

آخر خط همینجائه وای که چقد تنها میشیم

راس راسی انگار که داریم از همدیگه جدا میشیم

 

آخر خط همینجائه چه سوت و کوریم من و تو

از اون همه روزای خوب الان چه دوریم من و تو

 

آخر خط همینجائه لحظهء آغوش و نگاه

شاهد این وداع تلخ ببین چیه هلال ماه

 

آخر خط همینجائه خوش باشی هرجا که میری

نگو که از دوری من همین روزاست که میمیری

 

آخر خط همینجائه یه بوسه و یه نیم نگاه

من میمونم با خاطره ات تو میمونی با کلی راه

 

آخر خط همینجائه یادت نره دوستت دارم

بعد تو هیچکسی رو من به جای تو نمیارم

 

آخر خط همینجائه دلم میخواد نگات کنم

نوازش آخرمو از سرت و موهات کنم

 

آخر خط همینجائه لبخندتو میخوام فقط

راستی داری میری بشور عشق منو از حافظه ات

 

آخر خط همینجائه دستمو ول کن و برو

دوست ندارم نگاه کنم اشک رو صورت تورو

 

آخر خط همینجائه خدا نگهدار عزیزم

پشت سرت بجای آب اشک چشامو میریزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:23 | |